11/10/2015

Dijevocica 12 god, iz ociju joj izlaze kristali umjesto suza.












Prenosimo -Libanska devojčica je zapanjila doktore tako što je svojim očima stvarala male kristale. Tokom nekoliko meseci 1996. 12-togodišnja Hasna Mohamed Meselmanni stvarala je male kristale. Iako su kristali bili oštri poput polomljenog stakla, Hasna je rekla da ne oseća bol.


Dopisnik Share Internationala iz Libana stupio je u dodir sa porodicom Meselmani ne bi li saznao više detalja o ovom izvanrednom fenomenu. Sve je počelo marta 1996., rekla mu je Hasna. Bila je u školi, kada je osetila nešto neobično u levom oku, njen prvi komadić kristala. Kada se vratila kući ispričala je porodici šta joj se dogodilo i dok je to činila u njenom se oku pojavio drugi komad kristala.
"Nekoliko dana kasnije," priča Hasna, " čula sam kako neko kuca na prozor. Otišla sam do prozora i ugledala čoveka u belom. Sedeo je na belom konju, smešio mi se i pozvao me po imenu. Pitao me bi li izašla napolje da popričam s njim." Hasna je izašla napolje kroz ulazna vrata. Tamo je stajao "beli vitez", kako ga je nazvala. Bio je od glave do pete obavijen belom tunikom, koja je takođe prekrivala njegovu glavu i lice. "Beli vitez" joj je rekao da ne treba da se plaši i predstavio se kao "Božiji glasnik" 








Nema komentara:

Objavi komentar

Find Us On Facebook

Dobrodosli

Mi smo za vaas tu dijelite s nama vase ideje, slike, video saljite nam rado cemo objavti.